Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2010 20:47 - Престъпленията на НАТО и САЩ срещу човечеството (Кадрите не се препоръчват за всеки,ПРЕДУПРЕДЕНИ СТЕ!!)
Автор: tomcat Категория: Политика   
Прочетен: 51008 Коментари: 87 Гласове:
14

Последна промяна: 24.02.2010 17:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Непълен списък на натовските/американски нападения  над независими  и суверени държави.


1945-46 Китай
1948-49 Гърция
1950-53 Корея,Китай
1954 Гватемала
1958 Индонезия
1959-61 Куба
1960 Гватемала
1964 Конго
1965 Перу
1964-73 Лаос
1961-73 Виетнам
1967-69 Гватемала
1973 Чили
1983 Гренада
1983-84 Ливан
1980sЕл Салвадор
1980s Никарагуа
1986Либия
1987 Иран
1989 Панама
1991Ирак
1993 Сомалия
1998 Судан
1998 Афганистан
1999 Сърбия
2001- Афганистан
2003-Ирак
2008-Южна Осетия
2010- Един Господ знае къде?

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage


"Войната е прекрасна за тези ,които не участват в нея"
Еразъм ,холандски философ (1466 - 1536)








Тагове:   НАТО,   сащ,


Гласувай:
17


Вълнообразно


1. stix - Ужасяващо!
23.02.2010 20:52
Ужасяващо!
цитирай
2. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
23.02.2010 21:05
Нда, не е съм американофил, ама не е лошо сега да покажеш и снимки какво правят съответните страни със собствените си и чужди поданници. Щот да гледаш монетата само от еднатастранае много лесно и още по- лесно да забравиш, че тя понякога попада и на калъч.
цитирай
3. misbis - ужасяващо,но това е реалността
23.02.2010 21:12
браво за постинга. Време е да се погледне на реалността с отворени очи. В мои постинги за Голямата западна лъжа бях казала и поварям- за западната илюминатска пирамидална система,човешките същества да само едно парче месо.Може и да имаш душа и мисли,но това не е важно.Важни са парите,бизнесът,богатството.
Една система лишена изцяло от хуманност.
цитирай
4. tomcat - дА СЕ РАЗБЕРЕМ ЕДНО НЕЩО
23.02.2010 21:25
voinyt написа:
Нда, не е съм американофил, ама не е лошо сега да покажеш и снимки какво правят съответните страни със собствените си и чужди поданници. Щот да гледаш монетата само от еднатастранае много лесно и още по- лесно да забравиш, че тя понякога попада и на калъч.



Аз съм противник на абсолютно всяка война независимо от кой,за какво и как се води!Да съгласен съм че не само американци са извършвали военни пресъпления,за съжаление почти няма страна, която да не е избивала невинни германци,съвети,англичани,французи,испанци ,китайци ,японци ........ и така до безкрай.Всяка империя разполагаща с военен и икономически потенциал, управлявана от самозабравил се мегаломаниашки политически елит е била източник на агресия и деспотизъм.Това че едни извършват геноцид не е оправдание за други да им подръжават!
цитирай
5. tomcat - samo mi e interesno koq e uhilenata ...
23.02.2010 21:28
tanyaivanova написа:
samo mi e interesno koq e uhilenata ku4ka


Ако става въпрос за кучката във видеото това е Хилари Клинтън
цитирай
6. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
23.02.2010 22:05
ССпециално къмТомкат и Белчев- още древните римляни са казали: Ако искаш мир- готви се за война. И са прави. Та това правят американците,вместо дачакат войната да им се изсипе насобствена земя, те разрушават противника от рано.
Относно геноцида- от как съществувачовечеството съществуваи геноцида. Ако мислиш, че е лесно да се загърбят милиони години еволюция... ДА не би ние да не сме измирали заради вярата си? Да не би ние да не сме избивали, заради чужда такава...
И аз не обичам войните, необичами насилието. Но фактите са факти- докато хората са различни ще има и войни. И историята се пише отпобедителят. Американците просто се подсигуряват, че точно те ще са тези писачи. Какво ви е странно тогава? Та това са все същите страсти, които ръководят човечеството от хилядолетия. Които могатда се открият навреддори в България.. Истината, пичове,никогане е една.
цитирай
7. tomcat - voinyt
23.02.2010 22:16
Ама за какъв враг става въпрос??Мъртвите деца на снимките ли са врагът?Кога в цялата американска история е имало случай САЩ да бъдат нападнати от някоя арабска държава?Точно това прави цялата тази война срещу несъществуващия световен тереризъм още по несправедлива, че престъпното американско правителство режисира терористични атентати срещу собствения си народ и после обвиняват,която си искат държава и нахлуват в нея под претекст ,че поддържа терористи!Всичко е измама и лъжа ,един голям театър, за който човечеството започва да се събужда и да разбира ,кои са истинските врагове!
цитирай
8. misbis - врагът?
23.02.2010 23:19
Врагът е този,който изпраща бедните и работещите от една страна,да убиват бедните и работещите от друга страна...за да стават ТЕ още по-богати
http://www.youtube.com/watch?v=lTIqhu3idjo
цитирай
9. hatanasov - А България?!
23.02.2010 23:24
Пропуснал си обстрелването по море на Варна и Балчик от Русия.
цитирай
10. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
24.02.2010 00:16
Tomkat къде и в коя война видя някаква справедливост? Къде и в коя война няма невинни жертви, като горепосочените деца? А както казах по- рано- Щетите просто постъпват разумно (според тях, не според мен) унищожавайки врага, преди да е набрал сили за да стане обратното. Закон на природата. Същото правеше навремето и бившият съветски съюз, просто американският метод се оказва доста по ефикасен.
мисбис- знаем- рептили, извънземни и прочее кучета са виновни. А пропуснах масоните.
цитирай
11. tomcat - Пак ти казвам че целият този анта...
24.02.2010 00:47
Пак ти казвам че целият този антагонизъм между арабите и запада е изкуствен и планиран за да се стигне до тези войни.Дори да приемем официалната позиция за причините за тези войни за истина.Няма ли непрестаното бобардиране и изтребление на иракчани и афганци да настрои ислямските страни към САЩ и всички страни от нато. Не забравяй американците нападат първи и напушват всеки яко с пропаганда за фундаментален ислям и терористични групировки , а на всичкото отгоре много от тези терористични групи са създадени и въоръжени от ЦРУ като ал кайда например!Просто няма такъв филм ,като или те или ние .Всичко е един жесток майтап !
цитирай
12. hatanasov - 14.-Никарагуа
24.02.2010 01:01
Във наша база в Куба нашата ДС обучаваше терористичните групи на Никарагуа и околните държави и безвъзмездно ги въоръжавахме.
цитирай
13. tomcat - Във наша база в Куба нашата ДС обу...
24.02.2010 01:19
hatanasov написа:
Във наша база в Куба нашата ДС обучаваше терористичните групи на Никарагуа и околните държави и безвъзмездно ги въоръжавахме.


Има ли сме база в Куба!!??Интересно дай повече информация .
цитирай
14. injir - Това е бизнес. Военните корпорации ...
24.02.2010 09:25
Това е бизнес. Военните корпорации продават всякакъв вид оръжие на Държавата, чиято политика е да има война.Така държавата в симбиоза с корпорациите поддържа своя икономически баланс. Иначе досега да е рухнала. Всичко звучи зловещо.
цитирай
15. анонимен - anus
24.02.2010 09:56
Za 2010 godina amerika 6te atakuva pederaskiq anus na awtora na tozi blog!Mamka ti 4e ebem 4ervena
цитирай
16. viovioi - и зад всичко това стои прикрита добронамереност.
24.02.2010 10:01
Лицемерие е да защитаваш човешки права убивайки човеци. Но света вече се отърсва от заблудите и се събужда за справедливост. На всички е ясно, че това са мега-имперски интереси на агресора САЩ, който с машината си за масов терор НАТО сее смърт и страх по света. Може ли injir да даде приемлив отговор каква е политическата доктрина на управляващата партия спечелила изборите в САЩ, както и на Обама? Демокрация, релативизъм и какви ценности?? Политическата доктрина е империализъм с най-зловещи механизми за терор , репресии, икономически и политически шанаж до краен предел. Какво да кажем за БГ членството??? Референдум...ала-бала?? Нищо подобно. Един мръсен продажен евреин , работещ за чужда кауза ни набута и нищо добро не ни чака. Предатели на национални каузи - мрете!!
цитирай
17. universalnite000 - Какво казваше "елита" ...
24.02.2010 10:24
Какво казваше "елита" за промиването на съзнанието на хората в "Тихи оръжия за безшумни войни" - Инстинктът за самосъхранение по време на война и убеждението, че като част от тълпата може по-лесно да се оцелее — в случай че младежът бъде убеден да стане войник — е последният полезен натиск, нужен за успешното изритване на бедния Джони под дъжда от снаряди и куршуми за чужди интереси. Тихото изнудване на нещастника се осъществява с внушени заплахи като “няма ли саможертва — няма и приятели, няма ли слава — няма и жени”.

Има ли някой да оспори това ?
цитирай
18. анонимен - !!!!
24.02.2010 10:28
ДЕЖУРНИТЕ АМЕРИКАНОФОБИ ИЗПЪЛЗЯХА ,КАКТО И САМИТЕ ПРОВОКАТИВНИ И ИЗВАДЕНИ ОТ КОНТЕКСТА СНИМКИ ...!!!! КАКТО КАЗВАТ НА ВОЙНА КАТО НА ВОЙНА И ОТКЪДЕ НАКЪДЕ ГИ ПРИПИСВАТЕ САМО И ЕДИНСТВЕНО НА АМЕРИКАНЦИТЕ... !!!! подобни ,а и по страшни могат да бъдат извадени и от нашата ИСТОРИЯ -напр,идете в БАТАК или от НЕМСКИТЕ ЛАГЕРИ ,КАКТО И ОТ РУСКИТЕ И ОТ ОЩЕ БЕЗБРОЙ ИСТОРИЧЕСКИ КАТАКЛИЗМИ ,АМА НЕ ВИ СТИСКА ,защото НЕ ПАСВА НА ВНУШЕНИЯТА ,КОИТО ИСКАТЕ ДА ПРОКАРАТЕ
,ЧЕ ЗА ВСИЧКО СО ВИНОВНИ АМЕРИКАНЦИТЕ ,,,ДРЪН ДРЪН ..!!!
цитирай
19. анонимен - Всичките тези "независим...
24.02.2010 10:47
Всичките тези "независими" и "суверени" "държави" са гнезда на тероризма и антихуманността, основани било на религиозни фанатизъм, било на обикновения комунистически тероризъм. Точно в тези "държави" пирува дявола, поради което се налага някой мощен да влезе и поне да се опита да наложи поне критичния минимум от общочовешки ценности. Да, вярно е, че има всякакви хора и сред миротворците и че е възможно някои от тях да са прекрачвали границата на професионалните си задължения, но е вярно и това, че това по снимките е най-малкото, което заслужават тези изроди! А, автора, след като си вземе хонорара от Позитано и КГБ, да отиде и да събере картинките, видеата, информацията и историческите факти за зверствата на съветско-руско-комунистическия тероризъм. Тях обаче няма да ги публикува, защото там картинката е толкова страшна, че никой не би понесъл истината. При САЩ и НАТО поне можеш да хвърлиш един поглед, докато зверствата на Другарите не могат да бъдат разгледани от никоя нормална психика. Хайде сега, творецо tomcat, отиди да се гушнеш в креватчето на Путин и се освободи от предразсъдъците си. Ами така де! Не бива да се срамувате от любовта си!
цитирай
20. dorichela - направо настръхвам....
24.02.2010 11:20
направо настръхвам....
цитирай
21. анонимен - ЗА ВСИЧКИ!!!
24.02.2010 11:24
Моля Ви се който не е гледа филма Zeitgeist(Духът на времето) да го гледа!!Сигурен съм че ще останете потресени от съединените щати и ако някои от Вас случайно им е привърженик ,ще се замисли!!
цитирай
22. hatanasov - tomcat - Във наша база в Куба нашата ДС обу...
24.02.2010 11:47
Всичко това го има в архивите на ДС. Затова нашите "разузнавачи" толкова са загрижени за националната ни сигурност и ние сме единствената страна от източния блок, която не си отвори досиетата. Да се е случило нещо със сигурността на останалите страни след като си разкриха тайните?! А информацията е 100%.
цитирай
23. ploudinperper - Ало, Че Говнара,
24.02.2010 11:58
това на снимките да не са го сторили американците.

Много е извратено чувството ти за справедливост.
цитирай
24. анонимен - Ivan
24.02.2010 12:35
Не съм защитник на НАТО, още по-малко пък на САЩ, но 2/3 от снимките са правени след атентати, на едната убитият е американски войник. Стига с този популизъм. Единствените снимки, на които със сигурност се виждат издевателства на САЩ, са тези от затвора в Ирак.
цитирай
25. lado - samo mi e interesno koq e uhilenata ...
24.02.2010 12:50
tanyaivanova написа:
samo mi e interesno koq e uhilenata ku4ka

Ухилената (не Хилари ) я съдиха за гаврата , заедно с още един участник. И ги осъдиха. След като се разбра от изтеклите снимки на издевателства.
цитирай
26. borsi - Американците са много лоши, а та...
24.02.2010 13:22
Американците са много лоши, а талибаните супер добри :)))
А че войната е гадна работа, спор няма. По време на съвестката окупация на Афганистан са убити около 2 милиона цивилни. Талибаните пък колко изтрепаха после така и не е ясно.
цитирай
27. анонимен - ДО АВТОРА на постинга
24.02.2010 13:29
"Умнико "-я,прочети "Колимските разкази на Варлам ШАЛАМОВ" и "Архипелаг ГУЛАГ "на Солженицин И ТОГАВА ГОВОРИ ЗА "ЛОШИТЕ" АМЕРИКАНЦИ.. !!! а страните ,които си изброил са "образец" на демокрация и самите те СА НАЙ-ГОЛЕМИТЕ ИЗНОСИТЕЛИ НА ТЕРОРИЗЪМ ...!!!
цитирай
28. magnoliya - Ужас, потресена съм!
24.02.2010 13:57
Независимо от къде са кадрите, независимо убитите дали са военни или цивилни, истината е една - човечеството се унищожава само. Не мога да оправдая повод за война - предварителна "застраховка" против терористи или място, където трябва да се "изразходва" произведено количество оръжие. Войната е творение на някой болен мозък, защото бог е създал човеците за да живеят и да се развиват, а не да се убиват!
цитирай
29. bogatyr - безплатни кървища. . . Не става ясно ...
24.02.2010 14:32
безплатни кървища... Не става ясно къде са снимани, авторът не обяснява, как Нато или сащ са виновни. Темата е пусната само, за да се покажат безплатни кървища.

Малко цензура, Блог.Бг ?
цитирай
30. анонимен - Тъпизъм
24.02.2010 15:00
Типичен тъпизъм. Сега искаш да ти извадим снимки от трупове и масови гробове в Чечня, Гулаг, Белене, Югославия, парчета ръце и крака от взрив на талибани на пазар в Афганистан или Ирак, избити без съд и присъда от Северна Корея или някоя снимка от културната революция в Китай (20 млн. избити) или масов гроб на избити от режима на Саддам. А!? Какво ги навираш тея снимки от Абу Гариб?! Кой я раздуха тая история - американците. Осъдиха ли ги - осъдиха ги. Е да на един неграмотник може да се струва че в Русия такива неща няма, ама то е уважаеми щото медиите, които смеят да публикуват такива кадри ги обезглавяват. И журналистите ги разстрелват на рожденните дни на президента (като Политковская) или ги тровят като Литвиненко с полоний-210. В "сатанинските" САЩ това не се случва нали? Неграмотник.
цитирай
31. tomcat - Пояснявам
24.02.2010 15:11
bogatyr написа:
безплатни кървища... Не става ясно къде са снимани, авторът не обяснява, как Нато или сащ са виновни. Темата е пусната само, за да се покажат безплатни кървища.

Малко цензура, Блог.Бг ?



Не всички снимки са от Ирак ,има една две от Ивицата Газа.Останалите са от Фалуджа след нападението на т.нар алианс и Абу Гариб.Можеш да ги намериш в гугъл и да провериш ,ако искаш не са монтаж или от някъде другаде.Също и на деца с малформации от обедненият уран използван от войските на САЩ.КЪРВИЩАТА НЕ СА БЕЗПЛАТНИ,ПЛАЩАМЕ ГИ С НАШИТЕ ДАНЪЦИ !
цитирай
32. анонимен - 90% от снимките нямат общо с темата ...
24.02.2010 15:13
90% от снимките нямат общо с темата на този пост. Това е евтина анти американска пропаганда.
цитирай
33. tomcat - Американците са много лоши, а та...
24.02.2010 15:33
borsi написа:
Американците са много лоши, а талибаните супер добри :)))
А че войната е гадна работа, спор няма. По време на съвестката окупация на Афганистан са убити около 2 милиона цивилни. Талибаните пък колко изтрепаха после така и не е ясно.




Колкото за съветската войната в Афганистан.Збигнев Бжержински съветник по националната сигурност на САЩ при президента Картър,има книга наречена "Между две епохи" и там се хвали на дълго и широко каква е заслугата му за тази война.Не искам аз да казвам ,че хептен ще ме обвинят в антиамериканизъм.Напиши в гугъл Zbigniew Brzezinski admits manipulated soviets into Afganistan и прочети сам
цитирай
34. анонимен - zzd
24.02.2010 15:35
IZPOLZVAL SI SNIMKI OTKADELI NE.MNOGO OT TJH SA OT KAMIKADZE SAMOUBIICI PALESTINCI.OT OBSTRELVANETO NA GAZA,DE PO DOBROSAVESTNO,DE.TVOITO I ZA LIUBITELSKAJURNALISTIKA NE STAVA,TAKAV SI MARLIO.
цитирай
35. tomcat - Пропуснал си важна лекция !
24.02.2010 15:51
анонимен написа:
"Умнико "-я,прочети "Колимските разкази на Варлам ШАЛАМОВ" и "Архипелаг ГУЛАГ "на Солженицин И ТОГАВА ГОВОРИ ЗА "ЛОШИТЕ" АМЕРИКАНЦИ.. !!! а страните ,които си изброил са "образец" на демокрация и самите те СА НАЙ-ГОЛЕМИТЕ ИЗНОСИТЕЛИ НА ТЕРОРИЗЪМ ...!!!




Прочети коментари номер 14 и 10 и това http://vhod.awardspace.com/index.php?lng=bg
за да разбереш цялата шашма с този "тероризъм".
цитирай
36. tomcat - Всичките тези "независим...
24.02.2010 16:06
анонимен написа:
Всичките тези "независими" и "суверени" "държави" са гнезда на тероризма и антихуманността, основани било на религиозни фанатизъм, било на обикновения комунистически тероризъм. Точно в тези "държави" пирува дявола, поради което се налага някой мощен да влезе и поне да се опита да наложи поне критичния минимум от общочовешки ценности. Да, вярно е, че има всякакви хора и сред миротворците и че е възможно някои от тях да са прекрачвали границата на професионалните си задължения, но е вярно и това, че това по снимките е най-малкото, което заслужават тези изроди! А, автора, след като си вземе хонорара от Позитано и КГБ, да отиде и да събере картинките, видеата, информацията и историческите факти за зверствата на съветско-руско-комунистическия тероризъм. Тях обаче няма да ги публикува, защото там картинката е толкова страшна, че никой не би понесъл истината. При САЩ и НАТО поне можеш да хвърлиш един поглед, докато зверствата на Другарите не могат да бъдат разгледани от никоя нормална психика. Хайде сега, творецо tomcat, отиди да се гушнеш в креватчето на Путин и се освободи от предразсъдъците си. Ами така де! Не бива да се срамувате от любовта си!




Интересно че почти всички да не кажа 99% от статиите ,материалите и документалните филми против тези войни се правят от американци,англичани и западноевропейци.Явно всички бачкаме за Путин и КГБ,не знам как смогва да ни плаща .
цитирай
37. pegas08 - За Джон Ленън!
24.02.2010 16:23
Как не разбрахте, хора добри?
Ние не искаме, вече войни.
Нито световни, нито локални.
Горещи, студени, скрити и явни.


В сърцата ни бродят, жестоки хиени.
Проклети чудовища,реват в нощта.
Бронтозаври готови, в редици строени.
В "stand by position", да палят пеща.


"Народът е стадо, еснафско, банално...
Как го подкараш, така ще върви.
Безропотно влачи, наляво, надясно.
Хомота вековен. Не питай, мълчи!"


Ракети ни слагат, на празнична торта.
Сякаш дошъл е рожденият ден.
Утре ще режем на полигона.
А може със тях да си умрем?


Отнесени бързо, в делата житейски.
Слушаме, тъпчем се, с виртуален саир.
Католици сме повече от поляци и чехи.
Сатаната ще стреляме от Онзи Баир!
цитирай
38. анонимен - А БЕ КАТО АМЕРИКА ВИ Е ВСИЧКО ПОМНИТЕ ...
24.02.2010 16:44
А БЕ КАТО АМЕРИКА ВИ Е ВСИЧКО ПОМНИТЕ ЛИ ТИМЪТИ МАКВЕЙ ИЛИ ГИМНАЗИЯТА КОЛЪМБАЙН!КОЛКО НАРОД СЕ ИЗПОЗАСТРЕЛЯ!
цитирай
39. nkf - 1. Защо не се обелва дума за прест...
24.02.2010 18:44
1.Защо не се обелва дума за престъпленията на ссср/русия?
2.Защо не се споменава за сръбските варварщини, истъпления и масови убийства?
3.Защо не се споменава за агресията на Ирак в Кувейт и геноцида над кюрдите?
4.Кога САЩ са нападали Чили и Гърция?
5.Защо не се споменава за терористичната дейност на Либия под ръководството на Моамар Кадафи, чийто жртви са напълно невинни хора?
6. Защо се премълчава за комунистическата агресия в Корея и Виетнам инспирирани от Китай и СССР?
7.Кога САЩ са нападали Осетия?Осетия е част от суверенна Грузия и беше атакувана от Русия.
И още много "Защо" могат да се кажат...
цитирай
40. raders - обикновен идиотизъм
24.02.2010 19:48
По-глупаво нещо от това едва ли е възможно. Явно човекът, написал тези неща просто не мисли достатъчно или няма с какво да го прави. И всички клакьори бързат да ръкопляскат, също така немислещи. Истината е по-различна. Може ли някой да си представи планетата понастоящем без САЩ? Никой разумен човек не може, освен другарите на Осама Бен Ладен. Ще попитам само: 1.Как си представяте планетата след втората световна война без САЩ? 2.Как си представяте планетата след Студената война без САЩ? 3.Как си представяте планетата начело с Осама Бен Ладен? 4. Как си представяте планетата като съвременна цивилизация без САЩ? 5. Как виждате планетата без научните и културни достижения на САЩ? 6.Как виждате планетата без компютри и интернет, които случайно са възникнали в САЩ? 7.Как виждате планетата като икономически и технологичен субект без САЩ? 8.Как виждате планетата в кризисна ситуация /военни конфликти, ядрени заплахи, природни бедствия и др./ без САЩ? 9.Как виждате планетата при конкретна заплаха от космически фактори - /опасност от попадение на голям метеорит, астероид и др./ без САЩ? Известно е, че всички глобални катаклизми, възникнали до сега се дължат на това /дори изчезването на динозаврите след попадение на метеорит и последвала екологична катастрофа/. 10. Как виждате решени проблемите с икономиката и екологията без САЩ? Жителите на тази страна са от всички краища на света, включително и около милион българи. И тях ли трябва да мразим, заради глупостта на някой, написал това нещо? Понастоящем над планетата е възникнала огромна опасност от екологичен характер, поради пренаселеност и др. Опасност от развихряне на тотален тероризъм и ядрен рекет от страна на компрометирани режими и обикновени терористи. Аз не ги виждам решени тези проблеми без САЩ. Вероятно и повечето разумни хора на тази планета.
цитирай
41. tomcat - По ред на номерата
24.02.2010 20:28
nkf написа:
1.Защо не се обелва дума за престъпленията на ссср/русия?
2.Защо не се споменава за сръбските варварщини, истъпления и масови убийства?
3.Защо не се споменава за агресията на Ирак в Кувейт и геноцида над кюрдите?
4.Кога САЩ са нападали Чили и Гърция?
5.Защо не се споменава за терористичната дейност на Либия под ръководството на Моамар Кадафи, чийто жртви са напълно невинни хора?
6. Защо се премълчава за комунистическата агресия в Корея и Виетнам инспирирани от Китай и СССР?
7.Кога САЩ са нападали Осетия?Осетия е част от суверенна Грузия и беше атакувана от Русия.
И още много "Защо" могат да се кажат...





1.Обелвам дума, това ,че СССР са извършвали зверства оправдание ли е САЩ да вършат същото ,що за аргумент изобщо !?

2.Съгласен съм, сърбите са ни правили бая мръсно,както и ние на тях.Кой е по-виновен Господ знае.

3. незнам кой е виновен за геноцида над кюрдите . САЩ в лицето на Данълд Ръмсвел са въоръжили техният дългогодишен съюзник срещу Иран, Садам Хюсейн с химическите оръжия ,с който са били избити голямата част от тях.Колкото до иракската агресия срещу Кувейт това видео обяснява най- добре http://www.youtube.com/watch?v=1ib6wL55EoM

(Специално на теб все едно ти пука за кюрди и кувейтци,бъди честен спрямо себе си поне.)

4.http://en.wikipedia.org/wiki/1973_Chilean_coup_d%27%C3%A9tat

http://www.coldwar.hu/html/en/publications/greek_civil.html

5.В сравнение с англо-американският глобалистки престъпен елит, Муамар Кадафи попада в графата девствена ученичка по терористичната скала и след милион години няма да ги стигне по пакости.

6.В Корея и Виетнам много агресии се навързват не оправдам намесата ,както на СССР така и на САЩ.

7.САЩ не са нападали пряко Южна Осетия, но американски и израелски специалисти са въоръжавали и тренирали грузинската армия непосредствено преди конфликта .Сащ са финансирали марионетното правителство на Сакашвили ,което нападна Южна Осетия убивайки руски миротворци ,цивилни и разруши почти напълно Цхинвали. http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=14576

Още нещо неясно...
цитирай
42. tomcat - До 43
24.02.2010 20:35

Ах......... бенадежден случай си приятелю,абслютно неспасяем.
цитирай
43. bulgarialove - С полузатворени очи видях този к...
24.02.2010 20:44
С полузатворени очи видях този кошмар. Това е просто нереално. Как е възможно? Американците са символ на ужаса и терора, подкрепям терористите срещу тях.
цитирай
44. hatanasov - 3. незнам кой е виновен за геноцида над кюрдите . САЩ в лицето на Данълд Ръмсвел са въоръжили техният дългогодишен съюзник срещу Иран, Садам Хюсейн с химическит
24.02.2010 20:53
НРБ беше един от основните доставчици на оръжие за Саддам Хюсеин.
цитирай
45. tomcat - Eто и видео от срещата между Ръмс...
24.02.2010 21:07
Eто и видео от срещата между Ръмсфелд и Садам


http://www.youtube.com/watch?v=oTldYbqlJc8

И как Рейгън въоръжи Садам с химически оръжия

http://www.counterpunch.org/dixon06172004.html
цитирай
46. hatanasov - А видео за НРБ?
24.02.2010 21:43
А къде е видеото за срещата на НРБ със Саддам?!
цитирай
47. анонимен - ох... /радерс/
24.02.2010 22:20
Сега абсолютно си прав - неспасяем съм, когато имам насреща си немислещи хора. Ако наистина си справедлив в становището си, трябва веднага да си изхвърлиш компютъра през прозореца, също и телевизора, да не ползваш автомобил /много неща са заимствани от там/, да не гледаш филми /случайно повечето са американски/, да не слушаш музика /случайно и тя е такава/, да проповядваш всичко това пред българите, живеещи в САЩ, да четеш само старите комюникета на ТАСС и да си купиш чалма за всеки случай...
цитирай
48. dolce - абе
24.02.2010 22:51
Тук чета доста коментари на защитници на великите САЩ
имало българи там и тях ли да мразим задават въпрос
що да ги мразим те просто не са БЪЛГАРИ
те са КОНСУМАТОРИ
а що се отнася до въпросите на raders ще се опитам да му дам отговор
1.Как си представяте планетата след втората световна война без САЩ? - доста по добра планетащеше да е
2.Как си представяте планетата след Студената война без САЩ? - виж първия отговор
3.Как си представяте планетата начело с Осама Бен Ладен? - никак щот няма как да се случи освен в твоя болен мозък
4. Как си представяте планетата като съвременна цивилизация без САЩ? - прекрасна
5. Как виждате планетата без научните и културни достижения на САЩ? - и какви са те?
6.Как виждате планетата без компютри и интернет, които случайно са възникнали в САЩ? - щеше друг да ги измисли щот те не са да знайш те обикновенно крадат само
7.Как виждате планетата като икономически и технологичен субект без САЩ? - че те икономика собствена остана ли им? а технологии и умове да крадат виж втова са ЦАРЕ ама нали са крадци свикнали са имат опит
8.Как виждате планетата в кризисна ситуация /военни конфликти, ядрени заплахи, природни бедствия и др./ без САЩ? - че те какво досега са направили в такива ситуации за планетата я ме светни?
9.Как виждате планетата при конкретна заплаха от космически фактори - /опасност от попадение на голям метеорит, астероид и др./ без САЩ? - а как да я виждам с тях? Известно е, че всички глобални катаклизми, възникнали до сега се дължат на това /дори изчезването на динозаврите след попадение на метеорит и последвала екологична катастрофа/. 10. Как виждате решени проблемите с икономиката и екологията без САЩ? - доста по лесно решими ще са ако тез копчета за да задоволят капризите си малко от малко мислеха и за другите
цитирай
49. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
25.02.2010 13:19
Радерс- с едно нещо съм тотално НЕсъгласен с теб. Земята изобщо не е пренаселена има ресурси да изхранва двойно повече население от настоящето, ако не и повече. Друг е въпроса как са разпределени така наречените блага.
Dolce аз като живея от 5 години в Испания, значи не съм българин така ли да го разбирам? С какво си по различна ти от мен освен че живееш в България? А да- живееш може би по- бедно и затова не си консуматор- явно не консумираш...или де да та знам...
А относно отговорите ти на радерс, специално т.1 и т.2 без Сащ всички щяхме да живеем под ръководството на великите червени вождове които се вижда много добре докъде щяха да докарат всичко. Не че сега е цвете за мирисане, но все пак.
А относно прекрасната планета дет я виждаш без САЩ- не забравяй, че огромна част от благинките на които се радваш в момента са изобретени там благодарение на факта, че правителството налива здраво финанси в науката. Като гледам как ние финансираме БАН се сещам кога щяхме да открием компютъра- когато динозаврите отново плъзнат по земята. И няма значение дали някои отнякъде откраднал идеи или технологии- важното да знаеш как да ги използваш. Както направиха и японците, по примера на САЩ, и в момента са една от първите икономически сили.
цитирай
50. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
25.02.2010 13:21
Томкат "7.САЩ не са нападали пряко Южна Осетия, но американски и израелски специалисти са въоръжавали и тренирали грузинската армия непосредствено преди конфликта .Сащ са финансирали марионетното правителство на Сакашвили ,което нападна Южна Осетия убивайки руски миротворци ,цивилни и разруши почти напълно Цхинвали. "

Всеизвестно е, че българи са обучавали и обучават и до днес терористичните организации ИРА и ЕТА. Тагава защо плюем САЩ вместо, в случая, да си погеднем първо собствените паници...
цитирай
51. begetron426 - Всички народ са извършвали зверства...
25.02.2010 15:18
Всички народи са извършвали зверства, защото е направена статистика, от която се вижда, че на Земята са водени около 14 хиляди войни и са загинали 4 милиарда души в тях.
На първо място по изтребление на хора са мистиката и религията. Само в Европо, която е била около 100 милиона са изгорени като вещици 18 милиона жени, което е огромен процент на унищожение. На второ място са идеологиите, Хитлеризъм, Сталинизъм, Американски, Китайски, Японски и др. идеологически модели на насилието, които са взели в кратък период стотици милиони жертви съпроводени с много зверства.
Статията засяга една потресаваща статистика за САЩ. САЩ е държава на 200 години, а са вадили 300 войни с почти всички държави по света и нито една държава не е нападнала САЩ . Идеалогията им е най-опасна, "защита на американските интереси по-цялата Земя".Най-много в началото си ислямския фундаментализъм е подкрепян и подпомаган от САЩ.Такива са най-опасните ислямски режими в Иран, Пакистан, Авганистан и др.Талибаните бяха създадени целенасочено именно от САЩ и с тяхна подкрепа свалиха законно избрания президент в Авганистан, но талибанския фанатизъм няма граници и си отмъстиха на своите създатели, което накара САЩ да се обърне против тях.
Кой в света е използвал атомно оръжие срещу мирни градове, кой на съвременния етап е използвал напалм, химическо оръжие /във Виетнам/, САЩ.Кой отхвърляше подписването на забраната на атомните опити за военни цели и мирното споразумение за конвенкционално и атомно разоражаване, коя армия има в момента войници и въоръжение почти на всички континенти, пак САЩ.Ето сега опасността идва най-много от световния жандар САЩ, защото това е най-напредналата в технологично отношение държава, а до тук се е показала, че не е хуманна. Особено е опасно, че икономиката им е зависима от производство на оръжие, а трябва да кажем край на войните и религиозния фанатизъм в името на човека.Трябва категорично да изберем край на войните и насилието или край на човечеството. Поздрав!!!
цитирай
52. dolce - Dolce аз като живея от 5 години в И...
25.02.2010 21:54
Dolce аз като живея от 5 години в Испания, значи не съм българин така ли да го разбирам? С какво си по различна ти от мен освен че живееш в България? А да- живееш може би по- бедно и затова не си консуматор- явно не консумираш...или де да та знам.- voinyt ще ти отговоря
живеят в БГ само тези които я мислят за своя родина
извини ме за мнениетро но имам право на такова
писнало ми е разни кат теб отишли по някакъв начин навън да ми хвалят там и да оплюват ТУК
ако искаш може да поспорим :) и не съм по различна но определено съм по различен от теб
цитирай
53. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
26.02.2010 02:30
Dolce и къде видя да оплювам България, че не ми стана много ясно...
A за спора- а недей. Че на мен пък ми е писнало от псевдопатриоти, които ми описват красотите на България, повечето от които съм видял лично пътувайки на автостоп, за разлика от тях- видели ги на снимка. Така че ако обичаш- споровете по темата си ги запази са себе си.
цитирай
54. smilodont - Малко истина
27.02.2010 12:49
Малко искам да те светна , че като гледам размислите ти малко се различават от истината . Доста от нещата който си писал че са изобретения на САЩ са плот на други държави а една от тях е и Бг.Но и веднага искам да добавя че в Бг. се създаваше за човечеството което не бе изгодно на колонизаторите а в САЩ се крадяха не само технологий а и учени било с едни или други средства . Затова са и тези покъртителни снимки . На тях можем да видим реализираните технологий .
voinyt написа:
Радерс- с едно нещо съм тотално НЕсъгласен с теб. Земята изобщо не е пренаселена има ресурси да изхранва двойно повече население от настоящето, ако не и повече. Друг е въпроса как са разпределени така наречените блага.
Dolce аз като живея от 5 години в Испания, значи не съм българин така ли да го разбирам? С какво си по различна ти от мен освен че живееш в България? А да- живееш може би по- бедно и затова не си консуматор- явно не консумираш...или де да та знам...
А относно отговорите ти на радерс, специално т.1 и т.2 без Сащ всички щяхме да живеем под ръководството на великите червени вождове които се вижда много добре докъде щяха да докарат всичко. Не че сега е цвете за мирисане, но все пак.
А относно прекрасната планета дет я виждаш без САЩ- не забравяй, че огромна част от благинките на които се радваш в момента са изобретени там благодарение на факта, че правителството налива здраво финанси в науката. Като гледам как ние финансираме БАН се сещам кога щяхме да открием компютъра- когато динозаврите отново плъзнат по земята. И няма значение дали някои отнякъде откраднал идеи или технологии- важното да знаеш как да ги използваш. Както направиха и японците, по примера на САЩ, и в момента са една от първите икономически сили.

цитирай
55. анонимен - Всичките тези "независим...
27.02.2010 16:18
анонимен написа:
Всичките тези "независими" и "суверени" "държави" са гнезда на тероризма и антихуманността, основани било на религиозни фанатизъм, било на обикновения комунистически тероризъм. Точно в тези "държави" пирува дявола, поради което се налага някой мощен да влезе и поне да се опита да наложи поне критичния минимум от общочовешки ценности. Да, вярно е, че има всякакви хора и сред миротворците и че е възможно някои от тях да са прекрачвали границата на професионалните си задължения, но е вярно и това, че това по снимките е най-малкото, което заслужават тези изроди! А, автора, след като си вземе хонорара от Позитано и КГБ, да отиде и да събере картинките, видеата, информацията и историческите факти за зверствата на съветско-руско-комунистическия тероризъм. Тях обаче няма да ги публикува, защото там картинката е толкова страшна, че никой не би понесъл истината. При САЩ и НАТО поне можеш да хвърлиш един поглед, докато зверствата на Другарите не могат да бъдат разгледани от никоя нормална психика. Хайде сега, творецо tomcat, отиди да се гушнеш в креватчето на Путин и се освободи от предразсъдъците си. Ами така де! Не бива да се срамувате от любовта си!



Еееей,аланкооолу! Какъв поглед ще хвърлиш бе другарю-господин?Що не хвърли един поглед в Хирошима през 1945 г и в другия японски град? А?Че това което Хари Труман извърши там си е ужасно военно престъпление и престъпление срещу човечеството.За което давност няма по международните закони.Това са двете най-масови убийства в историята.За броени секунди са убити над 100 00 души в двата града,без никаква военна необходимост.По колко хиляди в секунда са убити,а? Че такова масово убийство дори в в немските концлагери е нямало!Авторът на темата не е съвсем прав.Имаше нападения и терористични актове срещу Америка.Защото никой в света не ги обича и както се казва на каквото си постелеш на това ще легнеш.ОБАЧЕ кой е дал правото на Америка да нахлува където си иска и раздава правосъдие както тя си знае?
цитирай
56. анонимен - Те вървят по пътя на Адлф Хитлер, а ...
27.02.2010 16:35
Те вървят по пътя на Адлф Хитлер,а докъде стигна тогава Германия всички знаем.Намери си майстора и германците платиха жестока цена.И ако Русия не беше комунистическа и нямаше Студената война,още по-жестока цена щяха да платят.И мислете с главите си!Ако имате глави на раменете,а не кратуни.Тая агресия няма да доведе до нищо добро.Накрая ще стане една световна касапница като през Първата световна и по-лошо.Те май забравиха,че вече няма комунистически блок и Съветски съюз и техните агресии вече нямат никакво идеологическо оправдание.Много скоро ще се развикат големите световни сили и работата ще стане дебела. Жалкото,че ний ще пострадаме както винаги най-много.Както цяла Софияв е била срината през 1942-1944г от американските бомбардировки.Без да сме дали един изстрел срещу тях.Те ни разрушиха хубавата столица,тогава сър Уинстън Чърчил премиер на Британия е заявявал за българите през зъби:Тоя подъл народ не заслужава да съществува повече.
А някои тук станаха първи приятели с англоамериканците.Че и сънародниците им станаха най-злите душмани отгоре на всичко.Съвременните еничари!
цитирай
57. irka66 - Ужасяващи кадри!
27.02.2010 19:25
За съжаление истината е смразяваща! Безумието на века продължава! Докога????
цитирай
58. dustedwax - Истината говори, а престъпността действа...
02.03.2010 08:24
А трябва да е обратното... Какъв "страхотен" пример от града на хълма... Само за пример!!
цитирай
59. анонимен - Тук чета доста коментари на защи...
02.03.2010 22:59
dolce написа:
Тук чета доста коментари на защитници на великите САЩ
имало българи там и тях ли да мразим задават въпрос
що да ги мразим те просто не са БЪЛГАРИ
те са КОНСУМАТОРИ
а що се отнася до въпросите на raders ще се опитам да му дам отговор
1.Как си представяте планетата след втората световна война без САЩ? - доста по добра планетащеше да е
2.Как си представяте планетата след Студената война без САЩ? - виж първия отговор
3.Как си представяте планетата начело с Осама Бен Ладен? - никак щот няма как да се случи освен в твоя болен мозък
4. Как си представяте планетата като съвременна цивилизация без САЩ? - прекрасна
5. Как виждате планетата без научните и културни достижения на САЩ? - и какви са те?
6.Как виждате планетата без компютри и интернет, които случайно са възникнали в САЩ? - щеше друг да ги измисли щот те не са да знайш те обикновенно крадат само
7.Как виждате планетата като икономически и технологичен субект без САЩ? - че те икономика собствена остана ли им? а технологии и умове да крадат виж втова са ЦАРЕ ама нали са крадци свикнали са имат опит
8.Как виждате планетата в кризисна ситуация /военни конфликти, ядрени заплахи, природни бедствия и др./ без САЩ? - че те какво досега са направили в такива ситуации за планетата я ме светни?
9.Как виждате планетата при конкретна заплаха от космически фактори - /опасност от попадение на голям метеорит, астероид и др./ без САЩ? - а как да я виждам с тях? Известно е, че всички глобални катаклизми, възникнали до сега се дължат на това /дори изчезването на динозаврите след попадение на метеорит и последвала екологична катастрофа/. 10. Как виждате решени проблемите с икономиката и екологията без САЩ? - доста по лесно решими ще са ако тез копчета за да задоволят капризите си малко от малко мислеха и за другите

BRAVO MNOGO TO4NO KAZANO.
цитирай
60. dolce - ха ха ха от dolce
03.03.2010 22:52
за анонимен :) а това което съм казал не е ли вярно?
цитирай
61. therainss - да
05.03.2010 02:29
Гадничко, но истината за тия нещастници трябва да се вижда и показва.
цитирай
62. eltimir - До се готвим
09.03.2010 15:25
От много философии полза няма. Да се вгледаме по-добре в снимките, защото същото, абсолютно същото ни се готви и на нас. Американофилите и педофилите да се радват. Докъдето се допре вашингтонската администрация /Америка е нещо различно!/, навсякъде се случват такива красиви случки. Оправдавайте безумията на САЩ, но помнете, че същите еврейски изроди от Вашингтон и Тел Авив са планирали и нашето унищожение.
цитирай
63. pachangel - Все пак съществуват у нас фили и фоби.
09.03.2010 17:18
Колакото и да се премълчава и се усилва медиийната защита на американофилите не може да се отрече че съществуват и американофоби.От случая с американчето Дянков стана ясно че американските протежета са в тежест на приятелите си и лесна жертва на професионалните политици.Как може когато има проблем ББ и Първанов на саме по български да го решат,как може с другите политици да няма подобни циркове а само него да не го приемат,случайно ли е.Вярно е че му направиха УНДУРМА и тои се усра като типичен янки или поне на такъв ни се прави.Сега по неволя ББ и тежката медийна артилериа да се чудят как да го спасяват ама като ББ не му е ударил два шамара предварително за да знае с какво се наема сега нека му бърше задника.
цитирай
64. dolce - .................
10.03.2010 11:33
И да беше му ударил и три!
Мислиш ли че туй щеше да е от полза?
Момчето е дошло да ни "оправи" по предварително заложен сценарий /това е лично мое мнение/ та такива ми ти работи.
А що се отнася до Вашингтон за мен най добре ще е ако някой български политик каже на офицялния им представител да си държи езика зад зъбите да не се меси дет не му е работа а ние сами ще се оправим стига да ни оставят на мира.
цитирай
65. dolce - ............
10.03.2010 21:31
ima lesno викаме старата руска мечка и готово отзад ще я прикрива азиатския тигър и на оня черньо няма му стигнат краката да си изнесе задника зад океана дет им е мястото на всички тез дризъци
/извинявам се за езика предварително на автора на блога/
цитирай
66. анонимен - Том, казал си самата истина!
20.04.2010 07:45
САЩ са една свръхмилитаризирана държава, чиято политика се определя от В.П.К. и за да съществува и са необходими постоянни военни конфликти. Огромните количества свръхскъпи оръжия трявба да се изразходват, за да се произведат нови. Освен това трябва да се намерят "съюзници", които да платят сметката. След Втората световна война, САЩ нямат нито една мирна година. Винаги си намират врагове, независимо големи или малки. Имат колосален външен дълг от 12 трилиона долара и целия свят плаща незаслужено високия им жизнен стандарт. След 20 години ще бъдат една залязваща и много опасна държава, защото преди да умрат, ще се опитат да запалят целия свят.
цитирай
67. анонимен - наистина ужасно!
10.03.2011 18:41
това е наистина ужасяващо!не мога да повярвам!някои от тях болести ли са?направо съжелявам, че видях тези снимки!
цитирай
68. анонимен - buy generic online
27.02.2012 23:06
Hello! <a href=http://ihnchloromyceton.webs.com#4611>chloromycetin use in cats</a> <a href=http://agnchloromyceton.webs.com#7537>generic chloromycetin</a> <a href=http://jdkchloromyceton.webs.com#3364>chloromycetin chloramphenicol</a> <a href=http://aguchloromyceton.webs.com#4878>chloromycetin sale</a> <a href=http://ziachloromyceton.webs.com#8156>chloromycetin 250mg cap</a> <a href=http://sbcchloromyceton.webs.com#2796>discount chloromycetin</a> .
цитирай
69. анонимен - EEEEEE.BULGARI
03.06.2012 09:58
dolce написа:
Тук чета доста коментари на защитници на великите САЩ
имало българи там и тях ли да мразим задават въпрос
що да ги мразим те просто не са БЪЛГАРИ
те са КОНСУМАТОРИ
а що се отнася до въпросите на raders ще се опитам да му дам отговор
1.Как си представяте планетата след втората световна война без САЩ? - доста по добра планетащеше да е
2.Как си представяте планетата след Студената война без САЩ? - виж първия отговор
3.Как си представяте планетата начело с Осама Бен Ладен? - никак щот няма как да се случи освен в твоя болен мозък
4. Как си представяте планетата като съвременна цивилизация без САЩ? - прекрасна
5. Как виждате планетата без научните и културни достижения на САЩ? - и какви са те?
6.Как виждате планетата без компютри и интернет, които случайно са възникнали в САЩ? - щеше друг да ги измисли щот те не са да знайш те обикновенно крадат само
7.Как виждате планетата като икономически и технологичен субект без САЩ? - че те икономика собствена остана ли им? а технологии и умове да крадат виж втова са ЦАРЕ ама нали са крадци свикнали са имат опит
8.Как виждате планетата в кризисна ситуация /военни конфликти, ядрени заплахи, природни бедствия и др./ без САЩ? - че те какво досега са направили в такива ситуации за планетата я ме светни?
9.Как виждате планетата при конкретна заплаха от космически фактори - /опасност от попадение на голям метеорит, астероид и др./ без САЩ? - а как да я виждам с тях? Известно е, че всички глобални катаклизми, възникнали до сега се дължат на това /дори изчезването на динозаврите след попадение на метеорит и последвала екологична катастрофа/. 10. Как виждате решени проблемите с икономиката и екологията без САЩ? - доста по лесно решими ще са ако тез копчета за да задоволят капризите си малко от малко мислеха и за другите

HORATA VE4E SE ZAMISLIAT 4E SME ZEMLIANI ,A TUK O6TE SME NA NATSII.
PUPE6I.
KATO ZAMINE ZEMIATA BG DE 6TE BUDE ,BRE?
KOLKOTO ZA BULGAR6TINATA ,DORI I V 4UJBINA, SE NARI4AM BULGARIN.
цитирай
70. анонимен - I NEKOI, PONEJE GI KEFI DA SI SEDIAT V ...
03.06.2012 10:10
I NEKOI ,PONEJE GI KEFI DA SI SEDIAT V LAINATA ,SE BIIAT V GURDITE-NIE SME PATRIOTI.
80% SA NEKADURNITSI I PENSIONERI,ZATOVA SI SEDIAT.
AMA INA4E PSUVAT-KVA E KRIZA ,KVA E SKUPOTIIA V BG I TN.
E ZA TVA SE MAHNAHME,6TOTO E PULNO S MI6KI I PRODAJNITSI.
A KOI NE ISKA DA SI E V KU6TI?
MA PO-DOBRE NAVUN,OTKOLKOTO S TAKIVA V KU6TI.
KAKTO PI6E V DEBELATA KNIGA-PO-DOBRE SUH HLIAB S MIR ,NEJELI PULNA MASA S KRAMOLI.
NO OSKOTELITE TOVA NE MOGAT DA GO RAZBERAT.
GORKO NA MALKOTO MOJE6TI HORA ,KOITO OSTAVAT V BG.
USPEH!
цитирай
71. eltimir - Грешиш
03.06.2012 15:59
Грешиш, това не е човешко дело. Тук:
http://erigkan.ucoz.ru/
Има по-надолу три материала с общото заглавие "Потомците на Анубис". Виж ги и размисли.
цитирай
72. pachangel - И имат сурат да говорат
05.06.2012 12:57
То бива наглост но американофилите не знам какво трябва да видят че поне малко се засрамат.Наистина гетото на света се управлява тотално от евреите които не напразно са най мразената от векове сбирщина свряла се зад една измислена религия.Някой ще се изцепи с въпрос какво би представлявал света без евреите :))))) Тъпи хора винаги задават тъпи въпроси :)
цитирай
73. анонимен - generic viagra 572 2315
18.10.2012 12:43
[url=http://buyviagraonlinemall.com/#9790]buy generic viagra[/url] - <a href=http://buyviagraonlinemall.com/#15886>buy viagra online</a> , http://buyviagraonlinemall.com/#5872 buy viagra
цитирай
74. анонимен - buy viagra online 993 20395
19.10.2012 02:44
[url=http://buyviagraonlinemall.com/#6607]viagra online[/url] - <a href=http://buyviagraonlinemall.com/#6775>generic viagra</a> , http://buyviagraonlinemall.com/#12169 viagra online
цитирай
75. анонимен - payday loans online 347 18081
19.10.2012 08:39
[url=http://usapaydayloansonlinetoday.com/#7231]payday loans online[/url] - <a href=http://usapaydayloansonlinetoday.com/#8722>payday loans online</a> , http://usapaydayloansonlinetoday.com/#18325 payday loans online
цитирай
76. анонимен - buy levitra online
21.10.2012 10:12
If you want to buy levitra use keywords [url=http://onlinelevitrabuy.com/#7994]buy levitra[/url], <a href=http://onlinelevitrabuy.com/#6176>levitra 10 mg</a> or this link http://onlinelevitrabuy.com/#5152 online
цитирай
77. анонимен - generic levitra 12917
21.10.2012 11:43
[url=http://orderlevitrahere.com/#ybesz]levitra 40 mg[/url] - <a href=http://orderlevitrahere.com/#atoev >cheap levitra</a> , http://orderlevitrahere.com/#dixog levitra 20 mg
цитирай
78. анонимен - viagra 50 mg 4002
21.10.2012 13:09
[url=http://ordercheapviagrahere.com/#tfudz]buy viagra[/url] - <a href=http://ordercheapviagrahere.com/#beyyn >viagra online</a> , http://ordercheapviagrahere.com/#deyfl cheap viagra
цитирай
79. анонимен - kamagra usa 950
21.10.2012 23:30
[url=http://orderkamagranow.com/#utfxt]buy kamagra 100mg[/url] - <a href=http://orderkamagranow.com/#dvzkc >cheap kamagra</a> , http://orderkamagranow.com/#rioff buy kamagra online
цитирай
80. анонимен - levitra without prescription 13610
22.10.2012 02:02
[url=http://orderlevitrahere.com/#nfdgb]levitra online[/url] - <a href=http://orderlevitrahere.com/#oyqtv >levitra 10 mg</a> , http://orderlevitrahere.com/#azezo levitra online without prescription
цитирай
81. анонимен - order cialis 19623
22.10.2012 23:43
[url=http://ordercheapcialishere.com/#mzvaj]cialis online without prescription[/url] - <a href=http://ordercheapcialishere.com/#ejloz >cialis without prescription</a> , http://ordercheapcialishere.com/#lmghd buy cialis online
цитирай
82. анонимен - payday loans 683 5297
24.10.2012 02:05
[url=http://paydayloansveryquickly.com/#20790]payday loans[/url] - <a href=http://paydayloansveryquickly.com/#11731>payday loans</a> , http://paydayloansveryquickly.com/#18950 payday loans
цитирай
83. анонимен - buy generic cialis 869 20291
24.10.2012 10:40
[url=http://buycialisonlinesafe.com/#5330]cialis online[/url] - <a href=http://buycialisonlinesafe.com/#10887>buy cialis online</a> , http://buycialisonlinesafe.com/#11985 cialis online
цитирай
84. анонимен - buy viagra 13255
25.10.2012 04:48
[url=http://viagrastorehere.com/#xzeli]cheap viagra[/url] - <a href=http://viagrastorehere.com/#nelds >buy viagra</a> , http://viagrastorehere.com/#srfpu viagra online
цитирай
85. анонимен - buy levitra online 1571
25.10.2012 07:43
[url=http://levitrastorehere.com/#xibbz]generic levitra[/url] - <a href=http://levitrastorehere.com/#cernq >cheap levitra</a> , http://levitrastorehere.com/#xqfvr buy levitra
цитирай
86. анонимен - buy cialis 8372
25.10.2012 16:07
[url=http://cialisstorehere.com/#stimk]generic cialis[/url] - <a href=http://cialisstorehere.com/#kspem >cialis online</a> , http://cialisstorehere.com/#nkyjs buy cialis
цитирай
87. анонимен - buy kamagra 3477
26.10.2012 06:05
[url=http://kamagrastorehere.com/#jrcze]buy kamagra[/url] - <a href=http://kamagrastorehere.com/#ywgxk >buy kamagra</a> , http://kamagrastorehere.com/#hzybp buy kamagra
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tomcat
Категория: Политика
Прочетен: 1583821
Постинги: 46
Коментари: 842
Гласове: 558
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031